Search
Close this search box.

Sporočilo za javnost: Samoregulacija s strani alkoholne industrije dokazano ne deluje

Ljubljana, 25. april 2012

Prejšnji teden so največji proizvajalci alkoholnih pijač skupaj s Svetovno zvezo za oglaševanje (World Federation of Advertising) predstavili tako imenovani »Pakt za odgovorno trženje« (»The Responsible Marketing Pact«), ki pomembno vlogo namenja samoregulaciji. To pomeni, da bosta alkoholna in oglaševalska industrija sami sebi določali etične ali neetične standarde delovanja na tem področju in se nadzirali.

Nevladne organizacije s področja alkoholne politike na drugi strani opozarjamo politike in pripravljalce politik na evropski in nacionalni ravni na potrebo po bistveno strožjih ukrepih oziroma dodatnih ukrepih, ki bi občutno omejili ali celo prepovedovali trženje alkoholnih pijač. Obenem pozivamo Evropsko komisijo in predstavnike držav članic EU naj ne podlegajo tako cenenim pristopom s strani alkoholne industrije, zlasti ne v kontekstu priprave nove evropske alkoholne strategije 2013-2012 ali prihodnjih nacionalnih politik na področju alkohola.

Več na: UTRIP_sporocilo_za_javnost_2012_apr25.doc

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.