Nevaren, kokainu podoben heroin tudi v Sloveniji?

Posted on Jan 24, 2010 in Novice

Nevaren, kokainu podoben heroin tudi v Sloveniji?

Zastrupitve zaznali v Italiji in Švici

Povzeto po MMC RTV SLO



Tudi v Sloveniji naj bi se pojavil kokainu podoben heroin, ki lahko predvsem pri uživalcih, ki uživajo le kokain, povzroči hudo zastrupitev, so sporočili iz IVZ-ja.

Nevarna droga se je pojavila v Italiji in je po barvi in teksturi zelo podobna kokainu, pa tudi na črnem trgu jo prodajajo kot kokain. Po uporabi se lahko pojavijo glavobol, vročina in zmedenost, sledijo pa lahko še hujše posledice, kot so motnje zavesti, upočasnjeno dihanje, koma in smrt, so zapisali na spletni strani Inštituta za varovanje zdravja.

V nevarnosti so predvsem uživalci kokaina, ki nimajo razvite tolerance na opioide, med katere spada heroin. Na Inštitutu za varovanje zdravja uživalce opozarjajo k previdnosti in svetujejo, da ob znakih morebitne zastrupitve takoj pokličejo zdravnika, saj lahko le hitra medicinska pomoč zastrupljenemu reši življenje. Pri tem je pomembno, da zdravniku povedo, katero drogo je uporabnik zaužil.

V italijanski Bologni so decembra namerili 108 zastrupitev z lažnim kokainom, analize pa so pokazale, da so uporabniki zaužili zelo čist (70 odstotna čistost) heroin. Zastrupitve so decembra zaznali tudi v Švici, švicarska policija, ki je pred dvema mesecema na italijansko-švicarski meji aretirala človeka, ki je nevarno drogo tihotapil, pa je prepričana, da je lažni kokain še v obtoku.